GUESS Seductive Wild Summer

GUESS Seductive Wild Summer

by Guess
2011 Creation
Woman Gender
Floral - Fruity Olfactory groups

Olfactory pyramid

Top Notes : Lychee, Pear, Red Fruits
Heart Notes : Orange Blossom, Jasmine, Rose
GUESS Seductive Wild Summer
Perfume grade 2/5 Rate and comment perfume 2 Opinions
1
0
5
2
I am wearing it I wore it… It inspires me It doesn't inspire me

Description

Presented as floral and woodsy, Guess Seductive Wild Summer also reveals fruity notes of lychee, pear and red berries. The floral heart intertwines rose, jasmine and orange blossom. The warmer trail blends cashmere wood, musks and vanilla. Perfumer: Veronique Nyberg, IFF.

At a glance

One seductive summer…

History

A sensual summer wind is blowing over Guess perfumes. With this Wild Summer edition of Seductive, the house is promising a glamorously sexy summer. The fragrance ‘tells the sultriest secrets: games of seduction for summer nights, whispered promises, burning desire for wild abandon…’ the house reveals. More info on www.guessparfums.com.

Range

Eau de Toilette 1.7 oz.

Bottle

Seductive’s signature bottle now affords a glimpse of a pale-orange juice.

  • Perfume unappreciated 09 june 2013

    je n'aime pas du tout !

    Report abuse
  • Perfume moderately appreciated 16 march 2013

    Encore une déception du côté parfum pour moi. Je n'ai pas du tout été convaincue par cette version estivale de Guess. Le flacon est de la même forme que le parfum classique. Seules les couleurs changent, mais l'ensemble fait encore bon marché et de qualité moyenne. Il y a trop de plastique pour que ce soit chic. Le packaging est plutôt frais et tentant : c'est ce qui m'a poussé à l'acheter. L'odeur de ce parfum est sucrée et toujours sans intérêt (comme la version classique). Je ne le trouve pas élégant du tout et c'est dommage. Il tient par contre bien, ce qui est un point positif pour celles qui en aiment l'odeur et il est proposé à un prix tout à fait convenable, bien que je le trouve finalement cher pour ne pas m'en servir...

    Report abuse
    Be the first to comment this fragrance! Register or login to comment.

    They wear this fragrance